10/17/2010

AUGUST MIX

Jako,że jestem wielką fanką muzyki, to nie wyobrażam sobie choćby jednego dnia,bez mojego iPoda,dlatego dzisiaj chciałabym się z wami podzielić piosenkami, które towarzyszą mi w tym jesiennym miesiącu,ale za to jakże słonecznym:) (przynajmniej w moim mieście).

1.Rihanna - Only Girl ( In The World )


Zarówno piosenka jak i teledysk bardzo mi się podoba. Chociaż jeszcze nie do końca przekonałam się do czerwonych włosów Rihanny. Ale kolorystyka z teledysku jest nieziemska, uwielbiam takie barwy.

2. Usher - DJ Got Us Fallin'in Love (feat.Pitbull)


Świetny taneczny kawałek na imprezy idealny...W tym miejscu zachęcam również do obejrzenia występu Ushera z gali VMA, gdzie pokazał show na najwyższym poziomie, szkoda tylko,że w Polsce nie dane jest nam oglądać takie widowiska...

3. Eminem - Love the Way You Lie ( feat. Rihanna)


Mimo,że piosenka może nie jest już najnowsza to za mną chodzi jak cień, podoba mi się równie mocno jak za pierwszym razem. A może bardziej...?

4. Florence + The Machine - Dog Days Are Over


 Tutaj zachwyciła mnie sama osoba artystki i tego jaką wytwarza wokół siebie aurę...Dla mnie jest trochę bajkowa, ale  w bardzo pozytywny sposób, miło się jej słucha, na jesienne wieczory idealna.

5. 30 Seconds To Mars - Closer to the Edge


Uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam.... każda ich piosenka jest cudna, polecam całą najnowszą płytę, i starsze również.

***************
Chętnie poznam również piosenki, które wam towarzyszą w ciągu dnia:) Piszcie w komentarzach,chętnie je odsłucham....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz